زلزله جنوب سیستان و بلوچستان را لرزاند (۹ مرداد ۱۴۰۳) فوری: حریق گسترده انبار ابر در شرق مشهد (۸ مرداد ۱۴۰۳) آیا از نظر قانون می‌شود هدیه را بازپس گرفت؟ کشف بیش از ۵۳ کیلو انواع موادمخدر در عطاری‌ها منع نمایش "شیرخشک" در تلویزیون عشق و عاشقی به مرگ دلخراش پسر جوان ختم شد نزاع و درگیری بر سر یک دختر خون به پا کرد بازداشت مرد شیطان صفت به دلیل اغفال و فراری دادن دخترجوان آیا ادارات تهران فردا سه‌شنبه (۹ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ هشدار فروش پاستیل‌های خوکی در بازار بلع مواد مخدر جوان را تا یک قدمی مرگ کشاند قتل یک جوان بر اثر نزاع و درگیری در رشتخوار خراسان رضوی چند روش ساده برای جلوگیری از کوچک شدن مغز حلیت پاستیل‌های دارای نشان سیب سلامت سازمان غذا و دارو تایید شد کشف ۱۲ هزار نخ سیگار قاچاق در مشهد (۸ مرداد ۱۴۰۳) طرز تهیه کوکی شکلاتی ترک‌دار در خانه + فیلم ویدئو | پل سیاهکلرود گیلان براثر سیل مسدود شد (۸ مرداد ۱۴۰۳) رگبار باران در ۱۷ استان ایران همراه با وزش باد شدید در جنوب کشور طرح ملی حقوق یاران برای خدمت رسانی تخصصی حقوقی و قضایی به جامعه تدوین شد انفجار مرگ‌بار در خانه‌ای ویلایی در بابلسر | فوت ۶ نفر از اعضای خانواده
سرخط خبرها

دومین دوره انتخابات مجامع استانی سمن‌های جوانان کشور برگزار شد

  • کد خبر: ۹۶۴۳
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸
دومین دوره انتخابات مجامع استانی سمن‌های جوانان کشور برگزار شد
مجامع استانی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان کشور منتخبان خود را شناخت.
به گزارش شهرآرانیوز، مجید صفایی، دبیر ستاد انتخابات مجامع استانی سازمان‌های مردم نهاد جوانان کشور در دومین دوره انتخابات مجامع استانی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان کشور در محل تالار اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، اظهار کرد: در انتخابات پیش رو از میان ۳۳ کاندیدای موجود، ۱۳ نفر انتخاب خواهند شد که از این میان، ۹ نفر عضو رسمی و ۴ نفر عضو علی‌البدل خواهند بود و امیدوارم دوستان با آگاهی کامل صالح‌ترین فرد را انتخاب کنند تا امکان کسب یک جایگاه خوب در مجمع ملی کشوری را کسب کنیم.

در ادامه پرنیان، ناظر انتخابات مجامع استانی سازمان‌های مردم نهاد جوانان کشور،  بیان کرد: بسیار خوشحالم که در میان شما جوانان استان خراسان رضوی هستم. استان خراسان پایه فرهنگی و معنوی ایران است و زمینه و ظرفیت‌های زیادی در آن وجود دارد.

وی در خصوص نکات و موارد قابل ذکر در خصوص انتخابات، بیان کرد: کاندیدا ۳ دقیقه فرصت دارند تا رزومه‌ای از خود را بیان کنند و در این مدت اجازه ندارند از سمن یا مجامع دیگر صحبت کنند و نباید به مباحث حاشیه‌ای و روز دنیا بپردازند. افراد رأی‌دهنده تنها می‌توانند یک‌بار اسم افراد را یادداشت کنند همچنین در صورت اعتراض نسبت‌به نحوه انتخابات می‌توانند ایرادات خود را  ظرف ۴۸ ساعت به ستاد انتخابات استان ارسال کنند.

در پایان؛ به ترتیب سیدمحمد حسین با ۴۵ رأی، سید امیر حسام محمد آقایی با ۴۳ رأی، احمد رسالتی با ۴۲ رأی، سارا سادات حسینی با ۴۱ رأی، ژیلا اسدی با ۳۹ رأی و پارسا علوی با ۳۸ رأی و آرشین رباطی با ۴۰ رای به دومین مجمع استانی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان کشور راه پیدا کردند.
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->